W pełni popieram słowa Pani Profesor Krystyny Pawłowicz dotyczącej Anny Grodzkiej vel Krzysztofa Bęgowskiego. W Polsce istnieje wolność słowa i każdy obywatel RP ma prawo do własnego wyrażania zdania, poglądów czy opinii. Takie prawo ma również posłanka PIS i publicystka z „Naszego Dziennika” i „Rzeczy Wspólnych” Krystyna Pawłowicz, która krytycznie wyrażała się ostatnio na temat aparycji i „płci” Grodzkiej vel Bęgowskiego.
Ruch Palikota zamierza złożyć skargę do komisji etyki poselskiej i zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa wobec Pani Profesor Pawłowicz. Chciałbym się zapytać, o jakie przestępstwo chodzi? Przecież Anna Grodzka vel Krzysztof Bęgowski to cały czas mężczyzna, który usiłuje z siebie zrobić kobietę. Ten fakt może potwierdzić podstawowa analiza materiału genetycznego (DNA) tej osoby, gdyż pewnych chromosomów w swym organizmie nie zmieni. Mężczyzna i kobieta posiadają takie same chromosomy o numerach od 1 do 22, natomiast para chromosomów o numerze 23 to chromosomy płci różniące się diametralnie od siebie zarówno u kobiety jak i u mężczyzny… I tego nie zmieni żadna operacja plastyczna, żadne koksowanie się żeńskimi hormonami. Nie pomogą też zmiany w dowodzie osobistym, bo papier przecież przyjmie wszystko, więc i zmianę tożsamości płciowej.
Anna Grodzka vel Krzysztof Bęgowski na zawsze pozostanie mężczyzną i musi się z tym pogodzić, gdyż tak postrzegać go będzie normalna część naszego społeczeństwa. Każdy człowiek, który wierzy w Boga i żyje zgodnie z Dekalogiem będzie potępiał promowanie takich zachowań jak ambiseksualizm czy homoseksualizm.
Grodzka vel Bęgowski w celu zmiany własnej płci wybrał się do Tajlandii, gdzie w Bangkoku wszczepiono mu implanty piersi i operacyjnie zmieniono kształt górnej wargi. I co to zmieniło? Dla mnie NIC! Chromosomy płci mu się nie zmieniły i nigdy nie zmienią.
Mało, kto też wie, ale Krzysztof Bęgowski był kiedyś członkiem PZPR i karierę w partii komunistycznej robił jeszcze, jako student. Po studiach trafił do Szkoły Podchorążych w Łodzi, a później stał się wielce zaufanym członkiem PZPR, dzięki czemu otrzymał paszport, dający mu możliwość dowolnego, wielokrotnego wyjazdu za granicę. Na takie paszporty mogli liczyć w tamtych czasach tylko dygnitarze komunistyczni lub jednostki wielce zasłużone dla komunistów.
Dzisiaj Krzysztof Bęgowski stał się Anną Grodzką. Jest byłym komunistą o lewackich poglądach, promującym homoseksualizm i transseksualizm w Polsce. Jakie wartości niesie za sobą ta osoba? Żadne! Wszystkie jego (jej) działania sprzeczne są z religią chrześcijańską, nakazami Bożymi i tym wszystkim, co mówi o podobnych sodomitach Biblia.
Teraz wielki miłośnik mniejszości seksualnych, pupil Donalda Tuska – Janusz Palikot zaproponował kandydaturę Grodzkiej vel Bęgowskiego na wicemarszałka Sejmu. Jeśli tak się stanie, to znaczy, że w naszym Sejmie zapanowała już totalna degrengolada i upadek wszelkich wartości etycznych i moralnych.
Wiecie, co jednak zaszokowało mnie najbardziej w osobie Pani (Pana) Grodzkiej? Otóż człowiek ten chciał przeforsować w Sejmie projekt ustawy zezwalający się na przeprowadzenie korekty płci na dzieciach od 13 roku życia. To jest niedopuszczalne, niemoralne i złe.
Jestem zdania, że takie osoby jak Anna Grodzka vel Krzysztof Bęgowski, Robert Biedroń czy Janusz Palikot nie powinny zasiadać w Sejmie. Promują one najgorsze, najbardziej pejoratywne zachowania seksualne, które mogą destruktywnie wpływać na psychikę młodych ludzi. Mam nadzieję, że niebawem wyborcy w odpowiedni sposób im podziękują za ich homoseksualne inicjatywy i odciąganie uwagi od tak ważnych spraw takich jak gospodarka i kryzys ekonomiczny w naszym kraju. Przy następnych wyborach nie pomoże im te całe homoseksualne lobby, które ich wspiera, gdyż inni ludzie nie dadzą się już zmanipulować przez populistyczne hasła głoszone przez Tuska i Palikota.
Pozdrawiam Prawdziwych Patriotów i Chrześcijan
Kamil Bazelak
« Kamil Bazelak na nurkowanie w tym roku wybiera się do Tajlandii! Kamil Bazelak: Anna Grodzka jest chora psychicznie! »
To nie jest kobieta,tylko żałosna jej imitacja….
Nie tylko żałosna,ale przede wszystkim obleśna.W tej peruce imitując ruchy kobiety przy wadze 110kg/190cm wzrostu wygląda przykro i żałośnie
SZACUN DLA PRAWDZIWEGO POLAKA..
POWODZENIA W WALKACH…POZDRO
PS.GONIĆ TOWARZYSTWO..
No tak, komuch-trans w partii którą rządzi Palikot zaufany szpieg Tuska, który miał za zadanie stworzyć organizację po lewej stronie,która będzie wspomagać PO
Panie Kamilu, podoba mi się Pana podejście do sprawy, konkretnie i bezkompromisowo!
Obawiam się, że Pana jasne i uczciwe poglądy nie wpłyną na Pana popularność w massmediach, tym bardziej słowa uznania dla Pana. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za osiągnięcia sportowe.
To trzeba leczyć. Jest to wynaturzenie i działanie przeciw ludzkości.
To samo mówi kościół – i tu się akurat z nim zgadzam.
Żeby facet posuwał facet – rzygać się chce!
transseksualizm i homoseksualizm to wynaturzenie
W wywiadzie dla Onetu senator Libicki jasno przedstawił swoje poglądy dotyczące homoseksualizmu „To realizowanie swojej seksualności niezgodnie z naturalnym porządkiem rzeczy. Naturalny porządek rzeczy prowadzi do tego, że w swojej istocie akt seksualny prowadzi do prokreacji. Akt homoseksualny nie prowadzi do prokreacji. Dlatego homoseksualizm można uznać za pewne wynaturzenie. Propagowanie tej skłonności, to jest złe zjawisko społeczne, którego nie powinno się rozszerzać”
Jezus nigdy nie potępił homoseksualistów, transseksualistów i tym podobne. Ba, nawet uzdrowił homoseksualistę, sługę rzymskiego setnika z Kafarnaum (a dobrze wiemy jakie relacje mieli rzymianie ze swoimi sługami). Jezus w ogóle go nie potępił. Ba, nawet uzdrowił chłopca, a samego setnika stawiał jako wzór wiary.
Zresztą dlaczego w Nowym Testamencie jedynie apostołowie mówią cokolwiek homoseksualizm, ale nigdy sam Jezus, który jest chyba największym autorytetem chrześcijan?
W dodatku święty Paweł (ten, który ma najwięcej z homofoba) nie POTĘPIA homoseksualizmu, jedynie go ODRADZA. Oczywiście upadło to wszystko w tłumaczeniach, ale oryginał pozostaje. Paweł twierdził, że homoseksualizm nie budzi szacunku, ale go nie zabrania.
Zresztą w księgach Samuela są teksty o mężczyznach, którzy mówią sobie, że kochają siebie bardziej niż kobiety. I NIKT NIE REAGUJE NA TO NEGATYWNIE.
Radzę raz jeszcze zaglądnąć do Biblii i Dekalogu (w tym do opracowań naukowych, gdzie przytacza się też oryginał), a dopiero potem mówić.
Plus przypomnę może, że w czasach Jezusa homoseksualizm był tolerowany i traktowany jako normalna rzecz.
Maciek,ty normalny to ty nie jesteś. Pewnie należysz do grona o tych o których mowa.Współczuję ci biedaku
Nie jest do końca prawdą co mówisz, że Pan Jezus nie potępil homoseksualistów w Ewangeliach.
Napisano w zakonie Bożym:
„Nie będziesz cieleśnie obcował z mężczyzną jak z kobietą. Jest to obrzydliwością.” – 3 Mojż 18:22
„Mężczyzna, który obcuje cieleśnie z mężczyzną tak jak z kobietą, popełnia obrzydliwość” – 3 Mojż 20:12
Pan Jezus wyraźnie w swoich wypowiedziach przecież powiada:
„Nie mniemajcie, że przyszedłem rozwiązać zakon albo proroków; nie przyszedłem rozwiązać, lecz wypełnić. Bo zaprawdę powiadam wam: Dopóki nie przeminie niebo i ziemia, ani jedna jota, ani jedna kreska nie przeminie z zakonu, aż wszystko to się stanie.” – Ew.Mat 5:17
Jego wypowiedzi pokazują więc, że nie podważa on w żaden sposów zakonu Bożego, a więc i powyższych fragmentów dotyczących grzechu homoseksualizmu.
Apostoł Paweł natomiast wypowiada następujące słowa:
„Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą, ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy, ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego” – 1 Kor 6:9
Mnie to w zupełności wystarczy.
ŻADEN HOMOSEKSUALISTA NIE WEJDZIE DO KRÓLESTWA NIEBIESKIEGO,A WIEC LEPIEJ NAWRÓC SIĘ PÓKI CZAS,A NIE SZUKASZ WYTŁUMACZENIA DLA SWOJEGO ZBOCZENIA.
Rdz 19;1-8: „Owi dwaj aniołowie przybyli do Sodomy wieczorem, kiedy to Lot siedział w bramie Sodomy. Gdy Lot ich ujrzał, wyszedł naprzeciw nich i oddawszy im pokłon do ziemi rzekł: «Raczcie, panowie moi, zajść do domu sługi waszego na nocleg; obmyjcie sobie nogi. a rano pójdziecie w dalszą drogę». Ale oni mu rzekli: «Nie! Spędzimy noc na dworze». Gdy on usilnie ich prosił, zgodzili się i weszli do jego domu. On zaś przygotował wieczerzę, poleciwszy upiec chleba przaśnego. I posilili się. Zanim jeszcze udali się na spoczynek, mieszkający w Sodomie mężczyźni, młodzi i starzy, ze wszystkich stron miasta, otoczyli dom, wywołali Lota i rzekli do niego: «Gdzie tu są ci ludzie, którzy przyszli do ciebie tego wieczoru? Wyprowadź ich do nas, abyśmy mogli z nimi poswawolić!» Lot, który wyszedł do nich do wejścia, zaryglowawszy za sobą drzwi, rzekł im: «Bracia moi, proszę was, nie dopuszczajcie się tego występku! Mam dwie córki, które jeszcze nie żyły z mężczyzną, pozwólcie, że je wyprowadzę do was; postąpicie z nimi, jak się wam podoba, bylebyście tym ludziom niczego nie czynili, bo przecież są oni pod moim dachem!»”
Lot po walce obronił swoich gości przed zboczeniem. Lecz takze inne księgi opisują stosunek Boga do tego zwyrodnienia.
Kpł 18; 22:”Nie będziesz obcował z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą. To jest obrzydliwość!”
Kpł 20; 13:”Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę śmierć na siebie ściągnęli.”
Rz 1; 26-28;”Dlatego to wydał ich Bóg na pastwę bezecnych namiętności: mianowicie kobiety ich przemieniły pożycie zgodne z naturą na przeciwne naturze. Podobnie też i mężczyźni, porzuciwszy normalne współżycie z kobietą, zapałali nawzajem żądzą ku sobie, mężczyźni z mężczyznami uprawiając bezwstyd i na samych sobie ponosząc zapłatę należną za zboczenie. A ponieważ nie uznali za słuszne zachować prawdziwe poznanie Boga, wydał ich Bóg na pastwę na nic niezdatnego rozumu, tak że czynili to, co się nie godzi.”
1 Kor 6;9:”Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą”
Pismo Święte często powtarza nam, że homoseksualizm jest grzechem (Księga Rodzaju 19:1-13; Księga Powtórzonego Prawa 18:22; List św. Pawła do Rzymian 1:26-17; 1 List św. Pawła do Koryntian 6:9). List do Rzymian 1:26-27 naucza o homoseksualizmie, że jest on wynikiem odrzucenia Boga i nieposłuszeństwa wobec Niego. Kiedy człowiek wybiera grzech i niewiarę, Bóg daje mu najgorsze i najbardziej zdeprawowane grzechy, by pokazać, że życie bez Bożych prawd jest puste i bezsensowne. 1 List do Koryntian 6:9 wyjaśnia, że homoseksualiści nie odziedziczą Królestwa Bożego.
Bóg nie stworzył nikogo z pragnieniem, by stać się homoseksualistą. Biblia naucza, że człowiek staje się homoseksualistą, gdyż zgrzeszył (List św. Pawła do Rzymian 1:24-17), i dlatego, że sam podjął taką decyzję. Niektórzy ludzie mogli urodzić się z większą tendencją do homoseksualizmu, podobnie jak niektórzy rodzą się z większą tendencją do przemocy i innych grzechów. Nie stanowi to wytłumaczenia czy wymówki, gdy ktoś wybiera grzech i poddaje się grzesznym pożądaniom. Gdy ktoś rodzi się z większą podatnością do złości czy furii, czy usprawiedliwiamy jego złe uczynki? Oczywiście, że nie! To samo dotyczy homoseksualizmu.
Biblia nie traktuje jednak homoseksualizmu jak „większego” grzechu niż inne grzechy. Każdy grzech jest występkiem przeciwko Bogu. Jak mówi 1 List św. Pawła do Koryntian 6:9-10, homoseksualizm jest po prostu jednym z wielu występków, które tamują dostęp do Królestwa Bożego. Według Biblii, przebaczenie Boże jest tak samo dostępne dla homoseksualisty jak dla cudzołożnika, człowieka uwielbiającego fałszywych bogów, mordercy, złodzieja, itp. Bóg także obiecuje nam siłę do zwycięstwa nad grzechem, w tym homoseksualizm, dla tych wszystkich, którzy uwierzą, że Jezus Chrystus zbawia (1 List św. Pawła do Koryntian 6:11, 2 List do Koryntian 5:17).
Według Biblii przyczyną zagłady Sodomy i Gomory( wylęgarni homoseksualistów i innych zboczeńców) były: niegodziwości i nieokiełznana rozpusta ich mieszkańców oraz przejawiany przez nich brak szacunku i pogarda dla prawa i autorytetów. Sodoma i Gomora to biblijne miasta zamieszkiwane przez ludzi występnych, nie respektujących zasad religijnych a w szczególności wobec Boga. Bóg Jahwe zamierzał je zniszczyć, ale za namową Abrahama zgodził się, że daruje życie jego mieszkańcom, jeśli wśród nich znajdzie się przynajmniej dziesięciu sprawiedliwych. Nadzieje okazały się płonne. Bóg wysłał do Sodomy dwóch swoich aniołów, którzy spędzili noc w domu Lota. Zanim jeszcze poszli spać, mężczyźni z miasta otoczyli dom Lota, by współżyć z jego gośćmi. Lot oferował im w zamian swe dwie córki – dziewice, jednak oni odmówili. Wtedy zaryglował drzwi domu. Kiedy nadal dobijali się do drzwi i chcieli je wyważyć, aniołowie, którzy przybrali postać ludzką, porazili ślepotą wszystkich owych mężczyzn. Oznajmili też Lotowi, by zebrał wszystkich najbliższych w swoim domu, bo rankiem miasto ma być zniszczone. Lot namawiał przyszłych zięciów, by to uczynili, oni jednak uważali, że żartuje. Z nastaniem świtu aniołowie po naleganiach chwycili Lota, jego żonę i dwie córki i wyprowadzili za miasto. Potem nakazali, by uchodzili nie oglądając się za siebie, by nie zginęli, i mają znaleźć schronienie w pobliskich górach. Lot jednak uprosił Boga, by mógł udać się do najbliższego miasta, Soar, które nie zostało przez to zniszczone. Gdy tam dotarł, Jahwe zniszczył miasta w całym okręgu – oprócz Sodomy i Gomory były to Seboim, oraz Adma (Księga Powtórzonego Prawa 29:22). Żona Lota nie wytrzymała tej próby i wbrew woli Boga obejrzała się. Natychmiast też zamieniła się w słup soli. Ostatecznie Bóg zniszczył deszczem siarki i ognia z nieba całą okolicę wraz ze wszystkimi jej mieszkańcami, a także roślinnością. Wczesnym rankiem Abraham ujrzał, jak z pobliskich miast unosi się gęsty dym. Wkrótce Lot opuścił Soar i zamieszkał w jaskini z córkami.
Mój drogi, dlaczego wychodzisz do mnie z Sodomą i Gomorą, kiedy ja ciągle mówię o NOWYM TESTAMENCIE, bo przecież to dzięki niemu istnieją CHRZEŚCIJANIE. Gnostycy wierzyli nawet, że Nowy Testament jest czymś w rodzaju antytezy Starego. Mówili, że Jezus przyszedł na ziemię nie tyle zbawić ludzi, co naprawić błędy własnego ojca.
Jedyne co tutaj widzę z Nowego to listy do Rzymian i Koryntian. Ale żadnej Ewangelii, które są przecież najważniejszą częścią Testamentu.
I ponownie powtarzam: największy autorytet chrześcijan JEZUS CHRYSTUS, nie powiedział JEDNEGO słowa na temat homoseksualizmu. Dlaczego? Tyle rzeczy mówił, że to można, a tamtego nie, a o gejach sobie zapomniał? Oj ten Jezus…
Po pierwsze:Nie jestem twoim „DROGIM”- tak możesz mówić do swojego kochanka,ale nie do mnie.
Po drugie: Jezus wielokrotnie nawiązuje do Sodomy i homoseksualistów,wystarczy poczytać….
„Jezus powiedział o niem w ewangelii Mateusza, rozdziale jedenastym: ‘Lżej będzie ziemi Sodomskiej w dzień sądny niżeli wam’. Ludność ziemi Sodomskiej pod względem obyczajowym była w najwyższym stopniu zdegradowana, ale nie posiadała żadnej znajomości Boga i dlatego Bóg obiecał, że ją wyprowadzi z grobu i da znajomość prawdy, by mogła być wystawiona na próbę w sprawiedliwych warunkach. Lżej będzie jej w dzień sądny aniżeli obłudnemu duchowieństwu”
2. „Mieszkańcy miasta Sodomy pomarli od deszczu ognistego, który spadł z nieba po wydaniu na nich wyroku potępiającego. W innych czasach zapadały wyroki skazujące na jeszcze inne grupy ludzi. Ludzie ci dowiedli, że nie są warci życia, i dlatego nie będą wskrzeszeni”
3. „Co więcej, niezasłużona życzliwość i troskliwość Boża jest tak wielka, że zgodnie z zapowiedzią swego Syna wskrzesi On mieszkańców Sodomy i da im sposobność poznania drogi życia i nawrócenia się na nią. – Łuk. 10:11, 12; Mat. 11:24”
Ponadto mądrusiu List św. Pawła do Rzymian,List św. Pawła do Koryntian należą do NOwego Testamentu,a nie do Starego
Listu do Rzymian Paweł opisuje grzechy pogan. Początkowo ukazuje, że odrzucenie Boga w życiu ludzi powoduje, że oddają oni cześć bałwanom i służą stworzeniu zamiast Stwórcy. Drugie stadium upadku dotyczy sfery seksualnej człowieka i w pierwszej kolejności apostoł opisuje homoseksualną postawę poganek: „Kobiety ich zamieniły bowiem naturalne współżycie na przeciwne naturze. Podobnie i mężczyźni zaniechali naturalnego współżycia z kobietą. Rozpalili się w swej pożądliwości, jedni ku drugim, mężczyźni z mężczyznami czyniąc hańbę i odbierając należną za ten błąd karę”. Kobiety i mężczyźni zostali opisani przez Pawła oddzielnie. Spotykamy się tutaj nie z harmonią, ale z kontrastem. Apostoł uczynił to najprawdopodobniej po to, by ukazać ich seksualną jedność, przeciw której wystąpili. Od stworzenia bowiem mężczyzna i kobieta byli utożsamiani jako para, jako jedność, jako obraz Boga. W opisie Pawła pojawia się wyraźny dysonans: kobieta — kobieta, mężczyzna — mężczyzna. Apostoł wypowiada się tutaj na temat grzechów pogan, a homoseksualizm był w pełni akceptowany przez otaczający Pawła pogański świat.
Cytując siebie:
„Jedyne co tutaj widzę z Nowego to listy do Rzymian i Koryntian. Ale żadnej Ewangelii, które są przecież najważniejszą częścią Testamentu.”
Także czytaj dokładnie co piszę.
Poza tym Sodomę i Gomorę nie zniszczył homoseksualizm, ale brak szacunku i pogarda. „Sodomia” według Biblii to po prostu rozwiązłość. Także zakrawa również o stosunki heteroseksualne 😉
Przepraszam, jestem w błędzie! Przeglądnąłem, i Sodoma z Gomorą zostały zniszczone bo ich mieszkańcy po prostu zastosowali przemoc wobec przybyszów.
Co jeszcze ciekawsze, to w sumie Biblia zakazuje jedynie STOSUNKÓW i to penetracyjnych. Nie ma nic o seksie oralnym, ani także seksie lesbijskim. Nie ma też nic o miłości, poza wspomnianymi księgami Samuela, gdzie Dawid mówi do Jonatana: „Więcej ceniłem twą miłość niżeli miłość kobiet”.
Jaką przemoc? Chcieli ich zgwałcić. Sodomici to homoseksualiści i wszystkiego innego rodzaju dewianci. W Sodomie i Gomorze panowała rozpusta,a ich mieszkańcy odsunęli sie od Boga tak jak współcześni gejowie.
Żyjesz w grzechu, jesteś wyrzutkiem społeczeństwa, który skończy taka jak to zapowiedział św. Paweł w Liście do Koryntian
Kor 6;9:”Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą”
TERAZ SIĘ Z TEGO ŚMIEJESZ,ALE PRZYJDZIE CZAS,ŻE „NADEJDZIE PŁACZ I ZGRZYTANIE ZĘBAMI”
Z rozmowy z tobą jasno wynika,że jesteś homoseksualistą. Nie będę cię nawracał,żyj jak chcesz i rób co chcesz.To twoje życie i twoja dusza…
Nie czytasz tego co piszę.Przeczytaj List Pawła do Rzymian,tam masz teksty o lesbijkach….. Paweł opisuje grzechy pogan. Początkowo ukazuje, że odrzucenie Boga w życiu ludzi powoduje, że oddają oni cześć bałwanom i służą stworzeniu zamiast Stwórcy. Drugie stadium upadku dotyczy sfery seksualnej człowieka i w pierwszej kolejności apostoł opisuje homoseksualną postawę poganek: „Kobiety ich zamieniły bowiem naturalne współżycie na przeciwne naturze. Podobnie i mężczyźni zaniechali naturalnego współżycia z kobietą. Rozpalili się w swej pożądliwości, jedni ku drugim, mężczyźni z mężczyznami czyniąc hańbę i odbierając należną za ten błąd karę”. Kobiety i mężczyźni zostali opisani przez Pawła oddzielnie. Spotykamy się tutaj nie z harmonią, ale z kontrastem. Apostoł uczynił to najprawdopodobniej po to, by ukazać ich seksualną jedność, przeciw której wystąpili. Od stworzenia bowiem mężczyzna i kobieta byli utożsamiani jako para, jako jedność, jako obraz Boga. W opisie Pawła pojawia się wyraźny dysonans: kobieta — kobieta, mężczyzna — mężczyzna. Apostoł wypowiada się tutaj na temat grzechów pogan, a homoseksualizm był w pełni akceptowany przez otaczający Pawła pogański świat.
Nie jest do końca prawdą co mówisz, że Pan Jezus nie potępil homoseksualistów w Ewangeliach.
Napisano w zakonie Bożym:
„Nie będziesz cieleśnie obcował z mężczyzną jak z kobietą. Jest to obrzydliwością.” – 3 Mojż 18:22
„Mężczyzna, który obcuje cieleśnie z mężczyzną tak jak z kobietą, popełnia obrzydliwość” – 3 Mojż 20:12
Pan Jezus wyraźnie w swoich wypowiedziach przecież powiada:
„Nie mniemajcie, że przyszedłem rozwiązać zakon albo proroków; nie przyszedłem rozwiązać, lecz wypełnić. Bo zaprawdę powiadam wam: Dopóki nie przeminie niebo i ziemia, ani jedna jota, ani jedna kreska nie przeminie z zakonu, aż wszystko to się stanie.” – Ew.Mat 5:17
Jego wypowiedzi pokazują więc, że nie podważa on w żaden sposób zakonu Bożego, a więc i powyższych fragmentów dotyczących grzechu homoseksualizmu.
Apostoł Paweł natomiast wypowiada następujące słowa:
„Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą, ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy, ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego” – 1 Kor 6:9
Mnie to w zupełności wystarczy.
Przeczytaj sobie raz jeszcze. Cytując: „Jedyne co tutaj widzę z Nowego to listy do Rzymian i Koryntian. Ale żadnej Ewangelii, które są przecież najważniejszą częścią Testamentu.”
Nie jestem gejem, jestem po prostu trzeźwo myślącym człowiekiem, który dużo czyta i dużo żyje.
A jak jesteś tak wierzący, to powinieneś doskonale wiedzieć, że wszyscy jesteśmy Twoimi „drogimi” 🙂
Gej z ciebie jak ta lalala buahahahaha
Maciek,geju zamknij w końcu tą swoja pedalską mordę!
I tylko przez pogański świat!!!!
Nie cierpię, nie toleruję pedalstwa, szczególnie tego eksponowanego na ulicach, manifestacjach czy w mediach. Pedalstwo to choroba XXI, rak, który draży Polaków.
Nastąpiła nawet moda na gejostwo, niektórzy zostają gejami,bo to jest po prostu modne.Mogą dzięki temu wejść do świata celebrytów, modellingu czy projektantów mody.
Nawet czytałem ostatnio o jednym geju-zawodniku MMA niejakim Dakota Cochrane ,a jednym z jego ulubionych pedalskich tekstów podobno było “Ughhhnnnn! Fuck my ass!”
http://stsport.pl/2013/01/07/zawodnik-mma-gejem/
I tyle mam do powiedzenia na temat pedałów, tranzystorów itp. Dla mnie to ludzie chorzy,a ich choroba ma swoje podłoże w tych właśnie aberracjach
Homoseksualizm jest tak stary jak heteroseksualizm, także trudno nazywać to „chorobą XXI wieku”.
Tolerancja dla homoseksualistów też jest stara jak świat. Tolerowano ich w Egipcie, w plemionach Bliskiego Wschodu, w Rzymie, w Grecji, w Japonii, w Chinach i w Indiach. W Europie też tolerowano, do momentu gdy Kościół zaczął działać. Ten sam Kościół, którzy spalił setki tysięcy Żydów w trakcie świętej inkwizycji i ten sam Kościół, który palił ludzi, którzy śmiali tłumaczyć Biblię na język ojczyźniany.
Mówisz o poganach.My jesteśmy chrześcijanie,a nie bezbożni wyznawcy IBISA czy światowida.
Tak, Boga i Jezusa. Tego samego Jezusa, którego cały mit jest zaczerpnięty niemal z wierzeń w boskość faraonów, którzy też byli synami boga, barankami bożymi, zamieniali wodę w wino i tak dalej.
Maciek,a gejem jesteś,co widać,słychać i czuć.
Kondolencje dla rodziców
Moi rodzice mają się świetnie i są bardzo ze mnie zadowoleni. Podobnie jak moja żona.
Takie bajki to możesz opowiadać na spotkaniach w klubie gejowskim.
A co do twojej żony,to ON jest żoną,a ty mężem? a może czasami następuje zamiana ról?
Zapomniałem, że to jest Internet i tutaj wszystko kończy się wyzywaniem.
Nie wyzywam cię. Piszesz tu jako gej i zatwardziale bronisz gejów.Potem udajesz hetero.
Pozdrów swoją żonę czy męża,jak go tam nazywasz 🙂
A co do twojej choroby to poleca ci dobrego psychiatrę lub seksuologa
Tutaj masz dobrego psychiatrę-seksuologa,może coś ci doradzi
http://www.gabinetyrozwoju.pl/zespol/joanna-slusarczyk/
Jak można uprawiać seks z takim stworem jak ten Anna Grodzka.Przeciez to obrzydliwstwo
Wynaturzenia seksualne wśród ludzi były, są i będą,czy nam się to podoba czynie. Nie jest to jednak powodem
do chwały. Czy ci ludzie upośledzeni muszą piąć się na świecznik aby epatować swym kalectwem otoczenie.
Ruch Palikota objawia nam się jako skupisko ludzi „sprawnych inaczej”. Ten troglodyta który mieni się panią
niech startuje na modelkę lecz niech nie psuje opinii sejmu, nie ma się czym chwalić jest jaki jest.
Osobiście wolę aby reprezentowały mnie osoby inteligentne i z prezencją osobistą. Polska to nie gabinet
osobliwości. Czy odmieńcy muszą nas reprezentować, niech żyją jak miliony ludzi i nie epatują swym kalectwem. Trochę samokrytycyzmu nic więcej
Czyli jakby posłem został facet bez nóg, to też byś się irytował, że epatuje swoim kalectwem?
Inwalidztwo fizyczne mi nie przeszkadza i jestem zwolennikiem tego,żeby tacy posłowie w Sejmie również byli. Jestem jednak przeciwnikiem ludzi”sprawnych inaczej”,tzw. inwalidów umysłowych,a za jakich uważam homoseksualistów, transseksualistów i transwestytów. Osoby te nie mają elementarnego poczucia estetyki,moralności i samokrytyki.
Anna Grodzka to zwykły męski zbok przebrany w sukienkę
Nie taki zwykły,bo wygląda jak monstrum, jak jakiś strongman w kobiecym przebraniu.Tech chłop waży pewnie około 120kg.Widziałem jak na Kongresie Kobiet ci z Pytapl się z niego nabijali.Wyglądali przy nim jak jego dzieci
Sprzeczacie się o tą bibilię jak małe dzieci, jak wreszcie przyjdzie Wam do głowy że to zwykła ksążka- taka sama jak Harry Potter – tylko starsza- to może skończą się takie bez sensowne konflikty…
Homoseksualizm to choroba, ciężka choroba psychiczna-dewiacja seksualne.I o ile nie da się jej wyleczyć- to na pewno chwalnie się tym jak bardzo się jest chorym jest co najmniej nienormalne- to tak jakby się ktoś obnosił z faktem że podniecają np.zwierzęta albo staruszki- jest chory trudno- ale powinen sie z tym kryc..
Jak ten tranzystor zostanie wicemarszałkiem to koniec z tą Polską.Każdy zachwyca się ta Ameryka,ale czy zwróciliście uwagę,że tam nie ma kongresmenów transeksualnych.To samo jest w Niemczech,Szwajcarii,w normalnych krajach,tam nie ma polityków w rządach,którzy byliby transami.My się zaś wzorujemy na Holandii,stąd tranzystory i geje w sejmie,propozycje legalizacji narkotyków,małżeństw homoseksualnych i adoptowania dzieci przez gejów.Co się z ta Polską dzieje?????
Hoho, Gamal i gdzie te przykłady? Bo hasło o „Prawie” dotyczy Dekalogu, a nie całych zakazów i nakazów Starego Testamentu. Bo gdyby tak było, to powinniśmy też krew zwierząt składać Bogu jako ofiarę.
Apostoł: Bronię gejów bo nie wiem co oni komu zrobili żeby być tak szykanowani. Jeśli ktoś chce być potępiony z własnego wyboru to czemu ma nie być? Jeśli ktoś chce pozostać „chorym” (jak to niektórzy tutaj ujmują) to niech sobie zostanie. Wy wszyscy natomiast zachowujecie się jakby geje mieli wam zabrać domy, samochody i was jeszcze pogwałcić.
Co do argumentu „bo to obrzydliwe co oni robią” i argument z paradami: Dla mnie obrzydliwe jest wkładanie wszędzie Boga i przykazań kościelnych. Podobnie jak obrzydliwe są dla mnie pielgrzymki. Cała gromada ludzi, której kult jest oparty na tym, by żyć, żeby umrzeć. Obrzydliwość. Nie chciałbym, żeby moje dzieci wychowywały się w otoczeniu czegoś takiego. I też nie uważam, żeby religia była zgodna z prawami natury. To sztuczny wymysł człowieka, który potrzebował wytłumaczenia na pytania: „czemu jest dzień i noc”, „czemu pada deszcz”, „czemu walą pioruny”, „czemu umieramy” i najważniejsze: „CO SIĘ DZIEJE KIEDY UMIERAMY”.
Maciek!Typowy lewak i gej z ciebie. Nie obrażaj ludzi, którzy się poświęcili Bogu, którzy celebrują chrześcijańskie wartości. Nie obrażaj Boga, bo prędzej czy później, być może nawet w doczesnym życiu poniesiesz tego konsekwencje życiowe. Jak nie to po śmierci twoja dusza zazna takich męk o jakich ci się nie śniło.
Mam nadzieję,że Państwo Polskie nigdy nie dopuści, aby taki osoby jak ty mogły adpotować dzieci. Nie można dopuścić do tego, aby zboczeńcy takim poglądami kształtowali psychikę i wychowali młodego człowieka. Jesteś zepsutym, obrzydliwym dewiantem i mam nadzieję,że prędzej czy później zapłacisz za to jaki jesteś i jak grzeszysz wobec Boga.
Maciek napisał: „hasło o Prawie dotyczy Dekalogu, a nie całych zakazów i nakazów Starego Testamentu. Bo gdyby tak było, to powinniśmy też krew zwierząt składać Bogu jako ofiarę”
Ciekawe Maciek na jakiej podstawie usnułeś powyższe twierdzenie. Prawo to Prawo. Kiedy Pan Jezus wspomina o prawie, to ma na myśli cały Pięcioksiąg Mojżesza. Wiemy z historii oraz tekstów Biblijnych, że Stary testament w tamtym czasie był podzielony na dwa zasadnicze elementy: „Prawo” (wszystkie księgi Mojżeszowe) oraz tzw. „Proroków” (reszta ksiąg Starego Testamentu). Tak więc Wszystko, co napisane jest w Księgach Mojżesza, tak jak i podane przeze mnie fragmenty mówiące o grzechu homoseksualizmu, jest i było określane przez żydów jako właśnie „Prawo”. Tak więc przykro mi, ale muszę przyznać, że mylisz się.
Kolejna kwestia dotyczy twoich słów „gdyby tak było, to powinniśmy też krew zwierząt składać Bogu jako ofiarę”. Jak dobrze wiesz, i jak też zawarłem w podanych przeze mnie wcześniej fragmentach, Jezus przyszedł po to, aby „wypełnić zakon”. Tak więc jego ofiara na krzyżu jest wypełnieniem starotestamentowych ofiar, składanych na ołtarzu. Mówi o tym wyraźnie połowa listów apostolskich, które polecam każdemu przeczytać. Tak więc nie mam pojęcia o co ci chodzi, ale fajnie, że podejmujesz dyskusję i jesteś w tym bardziej kulturalny niż inni.
Szacun i pozdrawiam.
Krzysztof Bęgowski jako ostry komuch po upadku systemu zmienił nazwisko na Ryszard Grodzki,a potem niby przerobił się na kobietą i znowu zmienił dane ,tym razem nazywając się Anna Grodzka.
Jak czytamy w niezaleznej:
Koniec lat 80. był dla Krzysztofa Bęgowskiego czasem kariery biznesowej i partyjnej. Był członkiem PZPR, a po zmianach ustrojowych – SdRP i SLD. Jednocześnie prężnie działał w biznesie – w spółkach obok Krzysztofa Bęgowskiego można znaleźć ludzi powiązanych z wojskowymi i cywilnymi służbami specjalnymi PRL-u, głównie z Departamentem I MSW, czyli wywiadem.
Wśród znajomych Krzysztofa Bęgowskiego z lat 80. można znaleźć nazwisko Aleksandra Kwaśniewskiego, Marka Siwca, Jarosława Pachowskiego, Stanisława Cioska, Włodzimierza Czarzastego, Sławomira Cytryckiego, Ryszarda Kalisza czy Wiesława Kaczmarka.
Boże kochany w jakim my kraju żyjemy?Jacy ludzie prezentują ten kraj.
Kamil Bazelak ma 100% racji. Popieram!
„Kiedy Pan Jezus wspomina o prawie, to ma na myśli cały Pięcioksiąg ”
A zdajesz sobie w takim razie sprawę do przestrzegania jakich praw jest zobowiązany każdy chrzescijanin??
Kazdy odlam sobie wybiera 20% którego się trzyma, ignorując resztę..Wręcz udając że tego tam nie ma…..
Mądre pytanie. Jak już mówiłem, Jezus Chrystus przyszedł po to, żeby wypełnić całe Prawo i w ten sposób nas zbawić, ponieważ my ludzie nie bylibyśmy w stanie tego Prawa wypełnić sami, on wypełnił je za nas. Umierając natomiast za nas, zapłacił karę za całą naszą niewierność wobec Prawa – czyli grzechy („zapłatą za grzech jest śmierć” – List do Rzymian 6:23). Żeby otrzymać teraz to oczyszczenie z grzechów i wypełnienie Prawa, musimy „jedynie” uwierzyć w Jezusa Chrystusa i naśladować go – jest to właśnie tzw. „Łaska Boża” czyli wypełnienie Prawa poprzez wiarę i miłość. Brzmi banalnie, ale zarówno wiara, jak i naśladowanie Chrystusa to nie są łatwe sprawy. W pewnym sensie jednak masz rację, ludzie nie mają pojęcia z czym naprawdę wiąże się chrześcijaństwo.
„zapłatą za grzech jest śmierć, lecz darem łaski Bożej jest żywot wieczny w Chrystusie Jezusie” – List do Rzymian 6:23
Grodzka dawniej Bęgowski o jego PRLowskiej przeszłości możecie przeczytać na blogu Maruchy na wordpressie`ten człowiek w ogóle nie powinien być w polityce, kto wówczas miał paszport na stałe, żeby podróżować bez przeszkód ?
Odwalcie sie nienawistne Polaczki,zasrani katolicy od Pani Ani Grodzkiej. Jesteście kupą gówna,żałosnych kreatur,którzy tylko narzekać potrafią.Jestem gejem się tego nie wstydzę. Tego co robię z moim partnerem też się wstydzę.Walimy się w dupy i mamy WAS WSZYSTKICH GŁEBOKO w DUPACH. No i co z tym zrobicie? NIC!!!!!!!!!
Pani Ania czy wam się to podoba czy nie zostanie wicemarszałkiem,a Ruch Palikota bedzie rósł w siłę. Przyjdzie dzień,że to Ruch Palikota będzie rządził w sejmie,a nie wasi obsrańcy z PIS,Solidarnej Polski,PSL czy PO.
Wiedźcie,że mamy na was wyjebane,na wasze opinie i te katolickie bzdury jakie tu wypisujecie.
A co się tyczy Pani Ani to wróże jej wielka karierę polityczna i byc moze w rzadzie jaki utworzy w nowej Polsce Ruch Aplikota i SLD zostanie ona nawet pierwszą Panią Premier.
I co wtedy? Zesracie się ze złości
Spadać katole,PISOWcy i cała reszta.Niebawem nadjedzie nasz czas.Zobaczycie!!!!! HAHAHAHAHA
Bez komentarza…
Brawo Kamil Bazelak. Dzieki Bogu są jeszcze ludzie , którzy nie boją sie mówić to co myślą. Main-stream raczej nigdy nie ma racji
Główna rola i jedyna Biedronia – gejoza, Grodzkiej – homoseks, super. Jesteś koietą zmień sie w faceta, jesteś facetem zmień sie w kobiete, a będzie żyło się lepiej, albo zostań gejem, bądź lesbą. Chore obrzydliwe popapraństwo.
Anna Grodzka to facet – wbijcie to sobie do pustych łbów PO-wcy!
Powinno sie ich pociągnąć za koniem aż do samych bram piekła…
Pozdro Kamil